.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری بزرگترین کلاس مجازی بازآموزی دانش آموزان
بزرگترین کلاس مجازی جمع بندی و بازآموزی ویژه دانش آموزان پایه دوازدهم مازندران از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، علی دهقان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از برگزاری کلاس مجازی جمع بندی و بازآموزی ویژه دانش‌آموزان پایه یازدهم استان خبر داد و گفت: این کلاس‌ها به صورت رایگان برای بیش از ۳ هزار دانش آموز در سه رشته تحصیلی نظری و در بستر فضای مجازی اسکای‌ روم از فردا شنبه ۱۹ تیر ماه برگزار می‌شود.

او افزود: این تعداد دانش‌آموز از سوی ادارات شهرستان‌ها و مناطق مازندران بر اساس سهمیه‌بندی مشخص شده به اداره‌کل آموزش و پرورش اعلام شدند و اولویت ثبت‌نام از دانش‌آموزان، ابتدا مدارس لازم التوجه و حاشیه شهر‌ها و سپس سایر مدارس عادی بوده است.

دهقان هدف از برگزاری این کلاس‌های رایگان را برقراری عدالت آموزشی و ایجاد فرصت‌های یادگیری برابر ذکر کرد و گفت: برای برگزاری این کلاس‌ها از از برترین دبیران استانی دعوت به همکاری کرده‌ایم.

او افزود:این کلاس‌ها مربوط به بازآموزی دروس آسیب‌پذیر پایه‌های دهم و یازدهم می‌باشد که از ۱۹ تیرماه شروع شده و تا ۱۹ شهریور در هشت هفته کاری و تقریباً در ۱۶ جلسه برگزار خواهد شد.

دهقان گفت: برای پایه ریاضی دروس شیمی، هندسه، حسابان و فیزیک را انتخاب کرده‌ایم و همچنین برای رشته تجربی دروس زیست‌شناسی، شیمی، ریاضی و فیزیک و برای رشته انسانی نیز دروس عربی، ریاضی و آمار، فلسفه و علوم و فنون ادبی را برای برگزاری این کلاس‌ها انتخاب کردیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ابراز امیدواری کرد به زودی برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول نیز کلاس‌های جمع‌بندی پایه هفتم و هشتم را برای ۲ یا ۳ درس برگزار خواهیم کرد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.